Wat is een goeie ziekte om van school weg te blijven?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Ziekten
6.2K
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Een "goeie" ziekte bestaat niet, maar je bedoelt een smoes om te spijbelen wellicht.

Antwoorden (13)

Schoolziekte.......
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Alle ziektes waardoor je je bed nauwelijks uit kunt OF alle ziektes waarmee je besmettelijk bent voor anderen.

Hopelijk heb je geen van beiden, en kun je vandaag lekker weer naar school.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
De alle besmettelijkste zieke die je op school kan oplopen is volgens mij krentbebaard (je hoeft er bewijze van alleen maar naar te kijken en je hebt het al) Dan moet je zeker niet op school komen. Dan MAG je niet eens op school komen....
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
bij griep,pfeiffer,buikgriep.
de ziektes die je belemmeren om les te kunnen volgen.
en hetgene waardoor je andere mensen ook kan aansteken.
een beetje verkouden is niet het einde van de wereld dus kan je dan naar school.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Misselijkheid (duurt ook niet zo lang). Als je weer zin in school hebt is de misselijheid al weer over
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Zeeziekte, dan heb je er tenminste een bootreisje bij ;)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
-Zware verkoudheid
-Griep
-Koorts
-Pijn aan slokdarm waardoor je niet kan eten en de hele tijd moe bent
-Pfeiffer
-Narcolepsie

Eigenlijk alle ziektes waarbij je je gewoon niet kan concentreren
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
met je voet onder een auto (vol vakantiespullen),
pijnlijk, maar m'n voet was niet gebroken
niet expres gedaan hoor! Handig om dat ook niet te doen ;)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Hevige darmkrampen en diarree. Zeg dat het zeer besmettelijk is en dat iedereen het al gehad heeft bij je thuis. Dan weet ik zeker dat ze je 'lekker lang laten uitzieken'.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
leg zo'n vloeitje op je tong, je ga er heel erg wit van zien!

Toegevoegd na 1 minuut:
slik hem niet door!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Knallende koppijn, oftewel migraine.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Er zijn genoeg ziektes, maar ik hoop dat je deze niet krijgt of wilt krijgen; school is te belangrijk om ervan weg te blijven ;)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Struisvogelziekte! Bedoel je het om een smoes te verzinnen of zit er een werkelijke ziekte achter. Echt ziek zijn zoals een flinke griep of rede voor een operatie is een reeele aanleiding.