Hey ik ben 15 jaar en woon in belgië, ik wil graag naar de dokter om een persoonlijke vraag te stellen, maar heb geen geld. Wat moet ik doen?

In belgië wordt na elk doktersbezoek contant afbetaald (20 euro), wat moet ik doen als ik geen geld heb?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Ziekten
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ik zou zeggen stel hem hier anoniem.

Antwoorden (3)

misschien zou e de dokter eerst kunnen bellen, en leg hem uit dat je hem wilt spreken maar er geen geld voor hebt...
misschien kan het telefonisch, of strijkt je arts over zijn hart en nodigt je alsnog uit...
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Heb je via je school geen pms centra? Daar is normaal een dokter aan verbonden, die gratis is.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Je hebt ook de online dokter. Ook al ben ik daar zelf niet echt fan van, maar hier hoef je dan ook niet te betalen voor een consult.

En heeft je dokter geen telefonisch spreekuur?
Ik wil ook niet voor elk wissewasje langs komen dus dan bel ik 'm gewoon op.