Let op: Startpagina GoeieVraag geeft geen medisch advies. De antwoorden en reacties zijn geen vervanging voor een consultatie bij een arts. Raadpleeg bij gezondheidsklachten daarom altijd een arts.

Ik voel me sinds 3 dagen niet goed (eet weinig, koude rillingen, snel spierpijn, duizeligheid) iemand idee wat ik kan hebben, beste medicatie ?

uitleg bij de bovenstaande punten:
- eet weinig: normaal kom ik ruim boven de 3000 kcal. gister heb ik slechts een activia toetje gegeten, en een banaan naar binnen geprobeerd te proppen waarvan ik het laatste deel echt niet meer naar binnen kreeg.

- koude rillingen: kippenvel als ik onder de hete douche sta, om de bank lig met een kruikje en de verwarming aan.

- snel spierpijn: na een uurtje computeren al last van spierpijn in mijn nek, ook mijn onderrug heeft hier last van (normaal nooit last van)

- duizeligheid: ik voel me erg licht in mijn hoofd en zoek steun aan objecten om mij voor te bewegen.

* Jongen 17 Jaar (sportief) bijna nooit klachten

Weet jij het antwoord?

/2500

Het beste antwoord

Duizelig, koude rillingen, spierpijn, geen eetlust. Typisch verschijnselen van een virus of some sort. Bel je huisarts. Deze zal zeggen (als je verder gezond bent) dat je het even aan moet zien. Als het na nog twee dagen ERGER wordt of er verschijnselen bijkomen moet je langsgaan. Meestal is het na die tijd juist beter. Er zijn vele virussen die dit soort verschijnselen veroorzaken. De meeste zijn milder dan een echte griep en gaan snel over. En uiteraard: bij twijfel altijd de dokter bellen. Die vind je namelijk niet op GV.

volgens mij heb je een goeie griep te pakken. bel tog maar ff je huisarts en hij of zij kan je duidelijkheid geven. probeer wel goed te drinken. beterschap

Kijk eens op www.vitaminstore.nl en zoek dan naar Sambucol. Het geeft je een steuntje in de rug en geeft je net even dat beetje meer weerstand!

Stel zelf een vraag

Ben je op zoek naar het antwoord die ene vraag die je misschien al tijden achtervolgt?

/100