wat te doen tegen pijn door verstaandkies

in mijn vorige vraag had ik erover wat de tandarts zou doen met me verstaandkies waardoor ik nu een dikke kaak heb niet meer kan eten of drinken en slapen.
ik heb zlfs van ziekenhuis zakjes gekregen maar die werken maar eenuurtje en dan is het weer gedaan ook naproxen kan niet tegen de pijn op wat te doen nu?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Het beste antwoord

ben je naar het ziekenhuis geweest dan? Zit hij er nog in of hebben ze hem getrokken.
Die ontsteking moet in elk geval weg want dat kan andere kiezen aantasten.
Je moet dus naar de tandarts die zal eerst een foto maken van de ontsteking en dan gaan kijken naar het behandelplan.
Als de kies ver genoeg door is om hem met een tang te pakken kunnen ze hem wellicht bij de tandarts trekken.
Bij mij was dat niet pijnlijk.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

terug gaan naar de tandarts..
of je huisarts bellen dat hij je doorstuurt naar de kaak chirurg..
als je pijn aan je "verstandskies! hebt en blijft houden, kan je hier op G.V geen oplossing vinden ..
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Een paracetamol nemen tegen de pijn en een afspraak maken met een tandarts hij regelt het vanaf daar