Is het ongezonder om overgekookte melk (magnetron) nog op te drinken?

^^
& Bedankt!

Toegevoegd na 9 minuten:
dat uiteraard nog in de beker zit..

Toegevoegd na 15 uur:
bedankt voor de antwoorden, iedereen als dank nog even een plusje:)

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
3.1K

Het beste antwoord

Nee dat kan geen kwaad. Kijk wel uit voor het velletje, je kan er behoorlijk je mond aan verbranden.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ha oke, bedankt! Tijdje geleden namelijk nog gewoon opgedronken:)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
logica is niet voor iedereen gelijk! ;-)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Bedankt :)

Andere antwoorden (2)

Als je de melk bedoelt, die daadwerkelijk is overgekookt en dus naast de beker is beland en dus op de bodem van de magnetron is terecht gekomen, dan kun je deze melk beter niet meer opdrinken. De bodem van de magnetron is nooit helemaal schoon.

Melk die achtergebleven is in de beker, kun je gewoon zonder problemen drinken.
AlphaLimaSierra
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Inderdaad de melk die dan nog in de beker zit.. Bedankt!
Geen probleem. Gewoon lekker opdrinken.