wat kan ik doen tegen lichte vorm vab diaree en zeurende kramp?

Ik ga over een uur naar een groot feest maar kreeg opeens last van diaree. Wat kan ik hier nog tegen doen?
En ik ben niet zenuwachtig ;)

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Antwoorden (7)

Gewoon lekker onder de wol kruipen.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
wit brood eten.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Voor dit noodgeval even bij de apotheek diacure halen, werkt direct. Ze hebben ook vast wel een eigen goedkoper merk.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Stofnaam is loperamide, verkrijgbaar bij uw voordeeldrogist maar huismerk van de apotheek nog goedkoper zijn.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Keesvi, bedankt voor de aanvulling.
Even naar een apotheek die nog open is en vragen naar een smelttabletje Imodium, helpen direct, zonder water in te nemen.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Een probiotica pil kan goed helpen!

Maar ik denk dat je voor de zekerheid toch beter thuis kunt blijven. Diaree en kramp wil je geen last van hebben op weg naar en tijdens een feest. Dan is er geen lol aan!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Een appel raspen en er wat kaneel doorheen mengen en dat opeten. Door het raspen komt er een bepaald stofje vrij en in combinatie met kaneel werkt dat 'stoppend'..
Maarre... Lekker thuisblijven in de buurt van je eigen wc is ook een optie...
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Het klinkt gek, maar een glaasje jonge jenever met kaneel (het is wel vies), maar is een oud paardemiddel en werkt snel.