Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

wat kan ik doen tegen lichte vorm vab diaree en zeurende kramp?

Ik ga over een uur naar een groot feest maar kreeg opeens last van diaree. Wat kan ik hier nog tegen doen?
En ik ben niet zenuwachtig ;)

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
700

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (7)

Gewoon lekker onder de wol kruipen.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
wit brood eten.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Voor dit noodgeval even bij de apotheek diacure halen, werkt direct. Ze hebben ook vast wel een eigen goedkoper merk.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Stofnaam is loperamide, verkrijgbaar bij uw voordeeldrogist maar huismerk van de apotheek nog goedkoper zijn.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Keesvi, bedankt voor de aanvulling.
Even naar een apotheek die nog open is en vragen naar een smelttabletje Imodium, helpen direct, zonder water in te nemen.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Een probiotica pil kan goed helpen!

Maar ik denk dat je voor de zekerheid toch beter thuis kunt blijven. Diaree en kramp wil je geen last van hebben op weg naar en tijdens een feest. Dan is er geen lol aan!
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Een appel raspen en er wat kaneel doorheen mengen en dat opeten. Door het raspen komt er een bepaald stofje vrij en in combinatie met kaneel werkt dat 'stoppend'..
Maarre... Lekker thuisblijven in de buurt van je eigen wc is ook een optie...
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Het klinkt gek, maar een glaasje jonge jenever met kaneel (het is wel vies), maar is een oud paardemiddel en werkt snel.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding