voor dat ik kan praten moet ik eerst even hoesten anders komt er geen geluid uit, wat kan dit zijn?

alsof ik door het hoesten iets van mijn stembanden afhaal

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
1.4K

Antwoorden (5)

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ik weet niet hoe oud je bent (ik gok puber-leeftijd gezien één van je vorige vragen) maar zou het misschien de baard in de keel kunnen zijn :-)? Je kunt trouwens ook gewoon een verkoudheidje hebben maar ik neem aan dat je dat wel zelf had geweten en dan dus deze vraag niet had gesteld :-).
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Heb al een tijd de baard in de keel. Anderhalf jaar ofzo.
Stem slaat de hele tijd over, echt grappig xD
Maar ik heb een gronische verkoudheid
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Als je echt een chronische verkoudheid hebt zou ik eens langs de huisarts aan. Het kan ook een allergie zijn.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
ben allergisch voor huisstofmijt
Het kan ook zijn dat je het een beetje eng vindt om iets te zeggen. Dat slaat ook op je keel en als je die dan even schraapt, of hoest, is dat weg. Emoties slaan ook op je keel.

Het kan een gewoonte zijn geworden.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
nee, ik ben niet bang om iets tegen mn ouders te zeggen.
Je zegt zelf al in je reactie op het antwoord van Anna1963 dat je een chronische verkoudheid hebt. Dus dan neem ik aan dat je chronisch verkouden bent en daarom even moet hoesten voordat je kunt praten.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ga gewoon naar je huisarts die weet het beter dan wij allemaal op deze website.