ik ben een jonge van 29 jaar en die jongedamen is 28 jaar ik was toen ik nog op school zat was ik verliefd op ter

ik ben een jonge van 29 jaar en ik ken een jongedame van 28 jaar ze vind me na al die jaren heb ik weer contact
en nu is ze verliefd op mijn en ik heb een verveelend relatie achter de rug gehad ik vind ter ook wel leuk alleen ik heb geen gevoelens voor der komt denk ik door helelange tijd dat we elkaar niet meer ge zien en siendien paar maanden hebben we weer contact met elkaar ik weet niet wat ik wil ik twijfel ik weet niet of ik haar opnieuw moet leren kennen we kennen elkaar all maar is het wel slim om relatie aan te gaan met ter en ik heb niet echt liefdes gevoel maar ik denk wel redelijk veel aan der als ik geen echt gevoel voor der heb kan ik toch gewoon relatie aan gaan om haar nog beter leren te kennen of niet of moet ik eerst voorlopig vriendschap houden met die jonge dame van 28 jaar of kan ik gewoon relatie aan gaan met ter en ik heb al een relatie achter de rug gehad dat was alleen maar verveelende relatie zou het misschien daar mee te maken kunnen hebben dat ik best wel gevoelens voor die jongedame van 28 jaar

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Wow, alsjeblieft, leestekens! Ik neem je probleem serieus, maar zo'n lap tekst is bijna onleesbaar.
Kimath
13 jaar geleden
Leestekens en spellingscontrole aub. Het lukt me niet om deze vraag te beantwoorden, kom niet door die tekst heen.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Graag spellingscontrole en leestekens, ik wil graag op je vraag reageren,maar zo kan dat echt niet.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
ach zo moeilijk is het nu ook weer niet hoor, snap het helemaal ook zonder leestekens hoor

Antwoorden (7)

Vind jezelf uit, wat je leuk aan haar vind en wat niet leuk, misschien kom je er dan beter uit. Tip: volg je hart en niet omdat je medelijden met haar hebt ofzo.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Je bent 'verward' over je gevoel. Dat kun je uiten aan de jongedame. Door te praten of een tijdje te daten/afspreken kun je erachter komen wat je voelt, geef het tijd en wees eerlijk t.o jezelf en haar. Verwarring is verandering...
13 jaar geleden
Je moet eerst rouwen over je voorgaande relatie, voordat je met iemand anders begint.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
het is al jaar geleden daar ben ik al over heen
jouw verhaal geeft mij het gevoel dat je snel moet beslissen.waarom?het kan goed zijn dat deze dame voor jou meer vriendschap betekend omdat je inderdaad moet rouwen.dat kan op iets diepers uitlopen,maar dat hoeft natuurlijk niet.je hebt een vervelende tijd achter de rug,dus wees goed voor jezlf en dwing jezelf nergens toe.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Precies, gun jezelf de tijd! Je hoeft niks snel te beslissen.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
ik ben er helemaal over heen van vorige relatie
als ik goed begrijp voorlopig vrienden blijven als ik het mis heb kent u ook zeggen hoor
Ik zou zeggen: ga daten. Je hoeft niet meteen te beslissen of het alleen vriendschap of een relatie wordt. Neem haar mee uit eten, ga een dag wandelen op de Veluwe, leer de persoon kennen die ze nu is. Dan kom je er snel genoeg achter wat je voor haar voelt.

Wees trouwens wel eerlijk tegen haar: noem het geen relatie zolang het voor jou nog daten, dus aftasten is.Zoen niet als je geen zin hebt om te zoenen. En zeg voorál niet "ik hou van jou" tenzij je het meent. Daten is wat anders dan doen alsof je een relatie hebt.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
ik kender van vroeger van school ik was 19 ik had gevoelens voor der en sinds dat ik van school af ging heb ik der langetijd niet meer gezien paarmaanden geleden
hebben we weer contact kan ik ook relatie aan gaan zonder gevoelens voor der te hebben of moet ik echt gevoelens voor haar hebben ik denk regelmatig aan der
ik weet niet of dat genoeg is
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
dat wil ze ook dat een jonge eerlijk is ik ben eerlijk naar der
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Heb je wel gelezen wat ik heb geschreven? Nee, ga geen relatie met haar aan. Dat is niet eerlijk als je niet goed weet wat je voor haar voelt. Een vaag soort 'ik geef wel om je' of 'ik denk wel vaak aan je' is niet genoeg voor een relatie. Maar je kunt wel daten, en er beter achter komen of je misschien wél meer voor haar kunt voelen door haar beter te leren kennen. Want je zegt wel dat je haar kent, maar dat is niet zo. Je herinnert je wie ze jaren geleden wás. Wie ze nú is, daar moet je nog achterkomen.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
alleen vrienden zijn ken je ook niet echt elkaar leren kennen als je een relatie aan gaat dan weet je pressies
wat voor een persoon is
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ik heb het ook niet over alleen vrienden zijn, ik heb het over daten. Is dit een antwoord dat je liever niet wilde krijgen?
Waarom meteen een relatie? Probeer eerst maar eens gewone vriendschap zonder verliefd te doen waar je eigenlijk niet achter staat. Dat is toneelspel en daarmee bedrieg je het meisje. Het meisje heeft recht op jouw eerlijkheid anders wek je verwachtingen die je later misschien niet waar kunt maken. Misschien groeit er uit jullie vriendschap een relatie, maar dat gaat, en merk je, dan vanzelf. Als je niet eerlijk bent kan het nooit iets goeds worden.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
schoolliefd is anders als je weer elkaar tegenkomt jaren later,in je herinnering was ze misschien heel anders dan nu zodat ook niet automatisch liefde weer opbloeid.Verder moet je jezelf de tijd gunnen om vorige relatie echt af te sluiten.je vorige relatie noem je nog steeds vervelend dus bespeur ook nog kwaadheid en zolang dat er nog is; is niet verstandig om aan nieuwe relatie te beginnen de ex spookt nog door hooft en je kan pas weer echt verliefd worden als dat afgesloten boek is.geloof me spreek uit ervaring. Je leven moet eerst weer zelf op de rails voordat ander toe laat. met kinderen is zo"n boek niet altijd af te sluiten,maar als je straks gevoel hebt dat ex totaal niet meer interesseert ook niet wat zij doet of met wie dan ben je al heel eind verder.
Bespreek dat met 28e jarige ,dat je de liefde nog niet toe kan laten,eerst vriendschap en daarna misschien verder of niet,maar geef haar geen valse hoop.
Verder je bent nooit iemands bezit