Vreselijke hoofdpijn! hoe kom ik er vanaf? (lees aub extra uitleg)

Ik heb vanmorgen een concerta pil ingenomen, omdat ik dacht dat mijn hoofd er rustiger door zou worden, maar nu merk ik juist dat mijn hoofd meer pijn gaat doen dan dat ik zonder die pil had. Ik voel me ook heel moe en er staan op sommige momenten tranen in mijn ogen.

Ik heb ADHD, maar heb al 2 jaar geen pillen meer hoeven gebruiken. ik nam ze nu echt in omdat ik dacht dat ik me er beter door zou gaan voelen, maar das dus echt niet zo.


Wat kan ik nu doen, ik voel me echt k*t?

ps: ik ga na vandaag echt nooit meer die medicatie innemen.

Weet jij het antwoord?

/2500

Het beste antwoord

Voor de zekerheid even de huisarts bellen als je denkt dat het door de pil komt die je hebt genomen,. en ga even rustig op bed liggen

Meestal werkt zo weinig mogelijk prikkels krijgen het best. Dus in een donkere kamer gaan zitten met zo min mogelijk geluid. En proberen rustig te blijven ademen.

Slapen is vaak hét middel! (vaker lukt het je dan net niet in slaap te vallen...) Leg je op bed. Stilte en donkerte kunnen vaak rust brengen! sterkte x

neem een warme douche, en daarna een warme doek in je nek leggen, veel drinken en lekker op bed liggen, maar zorg dat je steeds je doek warm houd in je nek.. en probeer te ontspannen

Drink een paar glazen water. Ga even een wandeling in de frisse lucht maken en ga daarna in een koele kamer liggen. Als je slaapt is dat meegenomen. Voortaan kun je beter even naar buiten gaan als je je hoofd leeg wilt maken. Kennelijk reageer jij veel te heftig op medicatie. Dus inderdaad niet meer doen! Beterschap!

Voel eens in je nek naar een punt waar je de meeste hoofdpijn ervaart. Waar die als het ware vandaan komt. Masseer dit punt eens een tijd. Richt je aandacht ook eens op je kleine teen. Blijf daar eens een tijdje met je aandacht.

Stel zelf een vraag

Ben je op zoek naar het antwoord die ene vraag die je misschien al tijden achtervolgt?

/100