Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Mijn lenzen blijven over mijn oog drijven en blijven niet zitten en gaan alle kanten op

Als ik mijn lenzen in doe gaat soms een van de 2 heel raar doen ze blijven niet rond mijn pupil zitten maar gaan alle kanten op waardoor mijn oog zeer geriteert raakt heetf iemand een tip?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
7.5K

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (3)

misschien doe je teveel inzet vloeistof op je lens..
als het niet veranderd moet je even terug gaan naar je opticien ..
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Het klinkt alsof die ene lens niet helemaal goed op je oog past. Als het harde lenzen zijn, moet de bolling precies goed zijn. Als die afwijkt, kan hij gaan 'zwemmen'. Als het zachte lenzen zijn, is het misschien niet de goede maat voor jouw oog.
Als je dit eerst niet had, en nu wel, moet je je afvragen wat er veranderd is. Ben je lenzen van een ander merk gaan dragen? Overgestapt op een andere opticien? Soms verandert er ook wat aan je oog. Vraag je opticien om raad.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
als het zachte lenzen betreft, zou het kunnen dat je er een binnenstebuiten hebt ingedaan.
in dat geval gaat de lens idd zwemmen.
(Lees meer...)
Rieneke1
13 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding