Kun je met een van de paragnosten uit het zesde zintuig een afspraak maken?

Ik wil wel eens weten of ze echt dingen weten, die ze dus eigenlijk niet kunnen weten.

Toegevoegd na 22 seconden:
Hebben ze een praktijk bedoel ik dus.

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Dat is erg moeilijk, om erachter te komen of paragnosten e.d. wérkelijk dingen weten die ze niet kunnen weten. Vaak wordt er gebruik gemaakt van 'cold reading', waar niets paranormaals aan is, maar wat de schijn kan wekken dat iemand iets weet zonder het te kunnen weten. En om het nog ingewikkelder te maken: er zijn ook mensen die er zelf van overtuigd zijn dat ze paranormaal zijn, terwijl ze onbewust gewoon gebruik maken van cold reading.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ik zie een S.... Ik zie een u... ik zie een z....
;-)

Het beste antwoord

Als het goed is hebben de meesten wel een praktijk of staan ze open om consulten te geven. Het beste lijkt mij dat je ze via hun eigen website benaderd. Zo heeft Peter vd Hurk een eigen website:
http://www.petervanderhurk.nl/vervolg.htm
Ingomar:
http://www.ingomarmartie.nl/

Kijk op
http://www.hetzesdezintuig.com/index.cfm?pid=643&CFID=1077838&CFTOKEN=48649220
Dan zie je de paragnosten en ook meer informatie. Ook al kloppen niet alle websites (zoals die van Peter), maar dan kan je mogelijk via Google wel het e.e.a. over ze vinden.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (3)

Ja, als een T.V. programma er afspraken mee kan maken, dan kan jij dat ook. Er hang waarschijnlijk wél een prijskaartje aan.
jc54
13 jaar geleden
Ja hoor. Ze zullen ook best klanten aannemen. Daar is een praktijk helemaal niet voor nodig.
Gewoon even bellen.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
www.marijnwesterbeke.nl