Wat is een leuk kadootje (kleinigheidje) om een kennis te geven voor dingen die ze heeft gedaan voor je?

Dus als blijk van waardering, bedankje. Het is ook een beetje voor haar verjaardag... Wie heeft een idee? Liefst iets wat niet duur hoeft te zijn en wel leuk voor een vrouw;)

Toegevoegd na 25 minuten:
Geen snoep/chocola of iets dergelijks

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
6.8K

Antwoorden (16)

een mooie plant of een kadobon van een parfumerie {kun je zelf het bedrag bepalen}
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Je kunt een goedkoop klein mandje kopen bij de Action of Xenos en die vullen met een zeepje, badspons enz.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Een vlinder theelichthouder is een leuk, niet duur, kadootje wat tot nu toe bij ons een grote hit is.

http://www.cosmostrading.nl/
En dan bij Tiffany even de vlinder theelichthouders of raamhangers bekijken :-)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Annswers
13 jaar geleden
Hey die komen me bekend voor ;)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
:-))) klopt, ik zeg het wel vaker als klein kado suggestietje....
We zijn tegenwoordig allemaal zo rijk, dat iedereen wel naar de winkel kan hollen voor een doos bonbons, flesje wijn, of een plantje.
Vooral omdat je ook over 'waardering' schrijft, en ook dat het echt een kleinigheidje moet zijn, zou je kunnen overwegen, iets te geven waar je zelf wat tijd aan hebt besteed. Het leuke is dan, dat het een uniek kadootje is, dat echt van jou afkomstig is. Iets persoonlijks dus.
B.v. tekening, mooie uitvergrote foto, zelf gebrande CD met muziek die de ontvanger mooi vindt, of een appeltaart die alleen jij zó kunt bakken.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Een fles wijn met twee glazen en die dan gezamenlijk opdrinken daarbij de dingen besprekend die ze voor jou heeft gedaan.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Een mok/beker met een tekst erop bv bedankt.
en een klein doosje van merci chocolade erbij, altijd lekker,.
13 jaar geleden
Zo'n potje met van die geur stokjes erin, zag laatst een leuke cado uitvoering ervan bij de intra tuin weet niet meer precies hoe duur dacht rond de 10 euro
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Als ik jou was had ik iets gekocht die nooit op kan zijn, waar jou kennis het altijd kan bewaren. Want dan kan die kennis van je aan je nog terug denken. Een kleine glimlach is dan wel blijvend. Ook al na 50 jaar later.

Toegevoegd na 58 seconden:
en dit is de beste kadootje. -> :)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
misschien brengt dit je op een idee...
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Op vakantieveilingen kan je soms voor weinig geld echt leuke dingen geven. Maar dan moet je soms ook geluk hebben. Maar dan heb je wel iets origineels..
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ik heb laatst een heel leuk setje van Dove gekocht bij de Op =op, met een toilettas voor € 10,00, werd nog ingepakt ook. Ze hadden er wel een antal verschillende staan voor die prijs. Mooie passende kaart erbij, of soms een simpel kaartje met alleen bedankt is altijd leuk.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Een folieballon met Thank You erop of een grote Smile. Gevuld met helium is heel leuk binnenkomen en valt op. Kun je ook altijd weer bijvullen ieder jaar. Bij mij altijd groot succes omdat het ook een beetje beweegt in de huiskamer.
13 jaar geleden
Een hartig High-tea arrangementje?
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
http://www.gadgethouse.nl/online_bestellen_1523/persoonlijk-straatnaambord-muurbord.html

http://www.gadgethouse.nl/online_bestellen_8054/muurtegel-bloemen-gepersonaliseerd.html

http://www.bestelkado.nl/cadeau_kado_4460/dropblik-bedankt.html

http://www.gadgethouse.nl/online_bestellen_8585/this-is-1973-geboortejaar-cd.html

http://www.memoriae.nl/
Kijk hier ook eens voor leuke gedichten, staan aan de linkerkant van de site. Een passende kan je laten afdrukken op het kadootje.
amc
13 jaar geleden
Als ze kinderen hebben, tegoedbon voor avondje oppassen. Anders kun je ook een avond voor ze koken, of een lekker gerecht/taart voor ze maken en brengen.
Ik maak vaker truffels, en die slaan in als een )slagroom)bom.

Toegevoegd na 1 minuut:
oeps....vergeet de taart/slagroomtruffels dan maar...
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Een truttig tegeltje voor op de WC met een toepasselijke tekst van jezelf er op!