Weet iemand wat deze pijn ineens kan veroorzaken?

Oke, ik verwacht van jullie geen medische analyse, als het te erg word ga ik naar de dokter... Ik wil alleen ook niet voor niets gaan en ik vroeg me af of jullie misschien weten wat dit zou kunnen zijn...

Ik kan niet zitten, niet op mijn, hoe heten die dingen, kontbotjes... Als ik vooroverhang op de stoel dan gaat het wel maar zodra ik rechtop ga zitten krijg ik een pijn waar je misselijk van word... de pijn zitlinks waar de billen beginnen... Het lijkt in de massa te zitten of tegen het stuitbot aan... erop drukken doet pijn... Bukken kan ik niet, de druk van mn spijkerbroek doet te zeer, als ik mn spieren aanspan zoals je dat doet als je heel nodig moet plassen en het op moet houden doet het ook erg zeer, als ik na voorovergebogen zitten opsta doet het de eerste stappen met lopen ook pijn, daarna niet...

Ik heb werkelijk geen idee wat dit kan zijn, ik heb het nog nooit eerder gehad.. Ook heb ik geen rare bewegingen gemaakt of wat ook, wel zit ik voor mn werk veel maar dat doe ik al meer dan 10 jaar... Het is geen spierpijn, tenminste niet zoals ik spierpijn ken... Het lijkt nog het meest op de drukkende pijn die je hebt bij een abcesje maar ik heb daar geen abces zitten, uitwendig is niets te zien (trouwens ook niet te voelen), ook draag ik geen strings ofzo (kan abcessen veroorzaken)...
Herkent iemand deze pijn?

Weet jij het antwoord?

/2500

Het beste antwoord

Ga zo snel mogelijk naar je huisarts. Dat is de enige die je kan vertellen wat er aan de hand is. Sterkte!

het is een hele belangrijke vraag..maar ik vrees dat je toch echt beter naar de huisarts kan gaan.. iemand die niet normaal kan zitten en misselijk word van de pijn.. het kan van alles zijn..wacht er niet mee en bel desnoods de spoedlijn

Het lijkt mij zeker niet dat je voor niets naar de dokter gaat als ik je symptomen zo lees. Je kunt niets, alleen voorover hangen, je kunt je spijkerbroek niet eens verdragen. Ik heb geen idee wat het kan zijn, maar als ik jou was zou ik direct een afspraak maken om nog morgen naar de dokter te kunnen. Succes.

http://runners.meetingpoint.nl/nl/dreactie_rv/164/4639/ In bovenstaande link kan je de reactie van jeanette even lezen. Mss ligt jou probleem in dezelfde richting ? In ieder geval beterschap gewenst. ;-)

misschien iets met je bekken? qua plek waar je de pijn aangeeft.. huisarts dus

Misschien heb je last van je stuitje. Het stuitbotje kan soms scheef gaan zitten wat veel pijn en ongemakken met zich mee brengt. Een arts kan je doorverwijzen om het recht te laten zetten. Dit gebeurt veelal manueel.

ooit ook eens ongeveer dergelijke pijn gehad:bleek ontsteking in de heup(zeer pijnlijk) dus vlug naar naar arts!

Herkenbaar. Heb hetzelfde meegemaakt en bij mij begon het eerst met lage onderrugpijn die vervolgens uitstraalde naar mijn linkerbil. Mijn huisarts zei dat het ischias was. Heeft even geduurd voordat het over was. Morgen even langs de dokter!

Mijn collega had dit ook en er bleek dus een haarzakje naar binnen gegroeid te zijn. Hij is eraan geopereerd en heeft nu geen klachten meer. Wie weet is het dit wel.

Als je achterover zit, zit je doorgaans wat meer op je billen dan op je zitbeentjes. Een abces of iets dergelijks zit meestal aan één kant maar een hernia ook, hoewel een deel van je klachten me wel aan een (dubbelzijdige) hernia doen denken. Hou je temperatuur in de gaten om een ontsteking te kunnen signaleren. Blijf in beweging op een manier die voor jou redelijk comfortabel is en zorg ervoor dat je morgen bij je huisarts terecht kunt. Verergeren de klachten dramatisch dan moet je naar de HAP.

Stel zelf een vraag

Ben je op zoek naar het antwoord die ene vraag die je misschien al tijden achtervolgt?

/100