hoe lang werkt oxazepam

heb perongeluk een gehad 50mg dagt dAT HET ASPRINE WAS ben zeer sagrijnig PFFFFFFFFF

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
4.1K

Antwoorden (7)

De werkzame piek is bij 3 uur en de hele werking stopt bij 6 uur.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
tot circa 6 uur na inname
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
+ klopt
zelf in sommige gevallen nog langer
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
ja ik las het op wiki verder heb ik er niet veel verstand van {gelukkig}
een paar uurtjes. Maar chagrijnig zou je er niet echt van moeten worden, eerder happy als je er al wat van zou moeten merken...
Het is verder niet schadelijk.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Op apotheek.nl kun je alle info over medicatie vinden. Het linkje Oxazepam met werking/ bijwerking heb ik voor je opgezocht en toegevoegd. Dit medicijn kan wel 6 tot 8 uur doorwerken. Misschien dat je je morgen wat suf of duf voelt maar echt kwaad kan het niet als je er maar geen gewoonte van maakt.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Dat ligt eraan hoe gevoelig je bent. Het kan wel een dag tot 2 a 3 dagen nog merkbaar zijn.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
+ Ligt inderdaad in belangrijke mate aan je gevoeligheid voor dergelijke middelen.
Tip: als je dit niet gewend bent, _kan_ het lang nawerken.
Pas dus heel erg op als je moet rijden of machines moet bedienen. Zeker niet in de auto gaan zitten als je nog sloom bent, en liever ook niet op de fiets.
Ga eventueel wat eerder naar bed, een beetje langer slapen zal wel lukken ;-)

En volgende keer beter opletten, maar dat had je vast al bedacht...
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Als je het nooit gehad hebt, kun je de volgende dag nog merken dat je het nu gehad hebt. Ik heb het korte tijd gehad, maar had de volgende dag nog klamme handen.
Dat je uberhaupt nog rond kan lopen met 50 mg !
Daar kun je een olifant mee vloeren, d.w.z. , als je het spul niet gewend bent.