Waar in de winkel kan ik pure aceton kopen?

Ik wil mijn acrylnagels eraf halen maar wil het om persoonlijke redenen niet bij een nagelstyliste laten doen, maar zelf.

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
34.8K

Antwoorden (5)

Gewoon bij de drogist en de apotheek.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
en dan kost het bijna niets.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Klopt.
Apotheek levert dit
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Nagellak remover is ook aceton mijn dochter haalt hier ook de nagels ermee af.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Bij de apotheek is het verkrijgbaar in een flesje
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Hou er wel rekening mee dat ten eerste pure aceton heel slecht voor je huid en luchtwegen is en ten tweede je een flinterdunne eigen nagel over houdt als de acryl eraf is. Ik adviseer vijlen, dat werkte voor mij prima en als je dat niet kan dan door een ander laten doen, anders loop je echt nog maanden met de ellende rond.