Beetje slijm gepoept, is dat erg?

Ik moest enorm ruften, maar hield het in, totdat ik naar het toilet ging.. ik liet me daar een ruft die zeker 6 seconden aanhield.. daarna dacht ik te moeten poepen, maar er kwam slechts slijm uit..
wat kan dat betekenen?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Het beste antwoord

Nog even in de gaten houden bij het poepen. Komt er nog meer uit of is het diarree. Ga dan naar de dokter
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (5)

vlokje darmflora niets aan de hand
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Onrustige darmen hou het even in de gaten en als het lang aanhoud of erger wordt dan even naar de huisarts dan krijg je een paar tabletjes en na enkele dagen is het over .
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
eigen ervaring .
Stel zulke vragen toch niet hier, aan zulke medische nietweters.
Ik poepte een beetje slijm en dat bleek darmkanker te zijn. Dat hoeft niet voor jou te gelden. Maar obligate geruststellende woorden zijn bedoeld voor kinderen en niet voor volwassenen. Het komt wel goed, het gaat wel over, zegt een moeder tegen een kleuter.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Zoals je het beschrijft vermoed ik dat door het 'geweld' van de wind wat slijm is losgeperst. Dat kan op zich geen kwaad, maar hou even in de gaten of het vaker gebeurt.
Dan zou ik even met je huisarts overleggen of het reden tot bezorgdheid is of niet (ik denk van niet maar je weet nooit).
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Dat kan betekenen, dat als je ongerust bent, dat je de vraag voorlegt aan je huisarts.