Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Wat kan ik het best doen om mijn wratten weg te halen?

Ik heb 5 wratten en ben bang om ze bij de dokter weg te laten halen. Moet ik dit doen nog heeft u nog tips

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
871
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Als ze rond het oog oid zitten niet zelf gaan klungelen, maar toch de huisarts of de dermatoloog ze weg laten halen.

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Het beste antwoord

Niets om bang voor te zijn.
Duurt niet veel langer dan 1 seconde per wrat.
Je voelt er nauwelijks iets van, en na een week valt de wrat er vanzelf af.

Toegevoegd na 2 minuten:
Gewoon even langs de dokter dus. Vaak doet hij het niet eens zelf maar zijn assistente. Binnen 10 minuten sta je weer op straat.

En een weekje later ben je van die lelijke irritante wratten af.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (5)

Tegen wratten werkt het volgende zeer goed: neem de binnenkant van de schil van een tuinboon en wrijf dat over de wrat. Twee maal dagelijks totdat de wrat verdwenen is, en dat is veel sneller dan je denkt.

Op de website bij de bron staan nog meer tips. Maar met deze manieren duurt het toch gauw een paar weken voor de wrat weg is. Bij de dokter duurt het een minuutje en het doet helemaal niks pijn, dat zweer ik!
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
ik heb ze 5 jaar geleden ook gehad. heb ze laten aan stippen bij de dokter, dit doen ze met stikstof. na 1x goed aangestipt doet het wel paar dagen beetje pijn, maar ik was er toen wel van af
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Wartner (verkrijgbaar bij de drogist) werkt heel goed. Je moet de wrat er een paar keer mee aanstippen en dan verdwijnt ie vanzelf.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
ik heb heel veel wratten gehad en ik heb ze pijnloos verwijderd met thuja tinctuur van dr Vogel ..het is zeker de moeite waard om dit te gebruiken..
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
ducktape erop plakken. waarom het werkt weet ik niet maar het werkt echt. er zit een bepaald stofje in de lijm geloof ik
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding