Wat is het nut van acné?

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Waarom zou acne nut moeten hebben?
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
idd sne

Het beste antwoord

Het heeft geen nut. Het is een symptoom.

Je kunt het wel gebruiken als signaal dat je huid een betere of andere verzorging nodig heeft.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Andere antwoorden (4)

tieners onzeker laten voelen..
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Het is een overproductie van talg, iets dat je huid gezond en deels waterdicht houdt.

Alles wat teveel is is niet goed en ook niet nuttig. Dus nee, acné is niet nuttig, maar het principe waar het uit voortvloeit wel.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Vervelende vriendjes afschrikken :)

Acn'e heeft geen nut, maar dat geldt voor de meeste ziekten: welk nut hebben mazelen, pokken, de bof, de rode hond?
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Zou het niet een ziekte noemen, want dat is het niet.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Bij mijn weten valt Acné onder de huidziekten.
Het heeft als nut dat het de talg afvoert die overgeproduceerd is.