Kijk hier eens en dan bij secretor, daar staat een firmanaam
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

Onderstaande webshop is de officiele importeur voor europa, ze geven ook de optie om de site in het Nederlands te bekijken, maar de vertaling is (nog?) niet volledig doorgevoerd. Overigens moet je dus een sample van je speeksel opsturen, ik kan zo niet zien of dat dan ook naar Engeland moet of dat er een postbus in NL voor is. Verwacht dat er niet zoveel vraag naar is dat er in ieder land een afzonderlijk lab voor is, dus ik denk gewoon een centraal lab.

Als het zo zie is dit dus de club waar je moet zijn als je werkelijk deze test wilt laten doen.

Toch wil ik nog even een moraalridderig vingetje opsteken: ik zou als ik jou was nog eens goed nazoeken wat de betrouwbaarheid en het nut van deze test is. Als ik de prijs zie heb ik zo mijn vraagtekens. Daar komen er nog meer bij aangezien je je samples gewoon met de post op moet sturen (geen koeling, controle etc.) zodat de daadwerkelijke test pas op zijn vroegst enkele dagen later plaatvindt. Bovendien is deze test er volgens mij voornamelijk in gespecialiseerd om mensen vervolgens allerlei zogenaamd specifieke voedselpreparaten aan te laten schaffen..