Je moet een soort van dagboek invullen.
Hoeveel alcohol je in de week heb gedronken etc.
maar tja, weet jij veel, je was immers dronken ;)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Je krijgt de voor de hand liggende vragen over hoeveel je drinkt, hoe vaak, in wat voor omstandigheden etc.
Verder moet je bloed afgeven en daar kunnen ze aan zien of je in de afgelopen 3 maanden nog bovenmatig hebt gedronken. De waarde waar ze naar kijken is de CDT waarde.
Als je een regelmatige drinker bent, kun je er gif op innemen dat je CDT te hoog is ( mag 2,8 zijn als ik het goed heb).
Drink 3 maanden voor de keuring echt helemaal geen enkele druppel. Echt niets.
Het CBR is meedogenloos en er valt niet mee te onderhandelen.
Als die keuring slecht uitpakt, ben je nog niet jarig en kun je de komende jaren naar een rijbewijs fluiten.
De reden voor jouw keuring heb je zelf in de hand gehad.
De reden om jou goed te keuren heb je nu ook zelf in de hand.
Met het CBR is echt niet te sollen en terecht.