Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Leren jullie hier, buiten de antwoorden die je op je vragen krijgt, ook nog iets over jezelf?

Zo ja, wat dan?

Toegevoegd na 3 dagen:
Ik heb hier geleerd dat ik af en toe behoorlijk impulsief kan zijn, terwijl ik dacht dat ik dat helemaal niet was!
Ook ben ik erachter gekomen dat ik het soms moeilijk vind om antwoorden te formuleren, of soms onvolledig ben in mijn antwoorden en daar kan ik soms behoorlijk van balen

Toegevoegd na 6 dagen:
Bedankt voor jullie antwoorden en jullie eerlijkheid. Vond het echt leuk en leerzaam om jullie reacties te lezen.
Ik heb het antwoord van Paladino als beste antwoord gekozen, omdat hij het in de praktijk heeft gebracht wat hij hier geleerd heeft

Toegevoegd na 6 dagen:
over zichzelf moest er nog achter;)

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
817

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Het beste antwoord

Ik leer dat ik het leuk vind om vragen te beantwoorden en te vragen/ kennis opdoen.

Trouwens, ik had laatst een 9 voor mijn Geschiedenis pw. Door GV kan ik mijn antwoorden veel beter formuleren!

Dankjewel GV :)
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (19)

Ja! Ik heb geleerd dat ik heeeel lief kan zijn;-)
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ik leer dat ik niet altijd de slimste en/of de snelste kan zijn...!
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
ik leer echt van sommigen, dan denk ik.........zit dat dus zo in elkaar.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ik kwam er door GV achter dat ik meer wist dan ik dacht.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
ja je leert van alles van iedereen en ik bedoel maar je bent ergens bang voor en hier kan je het opschrijven

Toegevoegd na 2 minuten:
ik bedoel dus dat je hier je gevoelens kan uiten en je leert nieuwe mensen kennen en met GV wordt er tenminste niet gepest zoals op hyves srry voor iedereen die op hyves zit ik ben blij dat ik dit heb geuit
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ja, ik vind het leuker om te antwoorden dan om te vragen.

Google en alle andere zoekmachines worden steeds toegankelijker voor mij.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
ja, waar mijn interesse t meeste naar uit gaat en hoe sommige mensen heel anders reageren dan dat ik zelf doe.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Of ik iets over mijzelf leer hier op GV?...Op zich een goeie vraag hahaha.....want daar heb ik nog niet over nagedacht eigenlijk!! Ga ik eens wat meer op letten, of ik bepaalde punten zie van mijzelf die ik nog niet "herkende/inzie"...Mmmmmm.......
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ja, ik weet nu dat internetten mijn grootste verslaving is.... en ik weet niet of ik daar wel van af wil komen :-)
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Je leert hier om vragen te durfen stellen, en jezelf te overwinnen om goede antwoorden te geven!

Toegevoegd na 29 seconden:
En durven met een V te typen....
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Nee, niet echt. Ik vind het leuk om antwoorden te geven en hier en daar zelf wat kennis op te doen, verder niks.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ik heb heel veel van geleerd. O.a. spelling, want daar wil ik graag op letten, daarnaast dat ik soms dingen ook anders kan bekijken en niet het minst, als ik iets echt niet weet, doch opzoeken en dan veel over lezen. Vergeet ik gewoon antwoord te geven ben ik helemaal bezig met kennis op te doen. Dus al met al heel stimulerend.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Dat ik dacht : dat ik sommige antwoorden niet wist maar hier op gv na een beetje nadenken toch wel wist .
En dat je vragen kunt stellen zonder schaamte en die normaal niet zou stellen .
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
spelling ........
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
ik ben er achter gekomen dat ik heel egocentrisch ben en een extreem selectief geheugen
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
+ voor eerlijkheid ;)
Ik heb geleerd dat ik van bepaalde categorieën veel meer weet dan van andere, en dat ik goed ben in dingen waar ik mezelf niet eens van bewust was (b.v. liedjes herkennen, planten). En ik heb geleerd dat ik het leuk vind om na te denken over psychologische vragen en daar een praktische draai aan te geven.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
ja zeker, heel veel zelfs, je ontdekt vaak dat anderen de zelfde problemen hebben dan je zelf en dat je zelf behoorlijk aan het ego strelen bent hier op g.v., veel meer dan je van te voren denk te doen.
Ik ontdek dat sommige antwoorden me dwars zitten, terwijl ik altijd dacht dat dit geen probleem zou zijn.
Ik ontdek dat ik heel erg baal, als ik een vraag verkeerd had begrepen en daardoor een verkeerd antwoord gaf, wist ik echt niet van me zelf, ja en zo zijn er wel meer zaken die ander zijn dan ik dacht, dus leer ik hier erg veel over mij zelf.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
ik leer nog meer nieuwsgierig te zijn
dat er een hoop ideeën leven
dat veel meningen ertoe doen.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ik leer dat mijn vragen soms net iets te slim zijn voor het moderatieteam (waardoor die vragen door hen worden verwijderd..)
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding