Daar kan je oefeningen voor doen, zie link
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (6)

ik heb ooit les gehad in ismakogie, de lerares deed ons oefeningen voor om een mooi gezicht te houden.
er is een site, en er zijn ook boekjes, o.a. Vitaal en mooi met ismakogie van elly hoekstra en doke van der neer
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
De kin masseren en weinig alcohol drinken.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Van een logopediste heb ik ooit gehoord:
Kin naar voren, mond open, tong uitsteken en met het puntje naar boven laten wijzen, dan keel/kin spieren aanspannen ontspannen enz.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Volgens mij heel simpel: Je moet gewoon zorgen dat je geen overgewicht hebt!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ergens gaan wonen waar geen zwaartekracht is.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Loop, zit, sta altijd met geheven hoofd. Niet alleen een perfect wapen in de strijd tegen onderkinnen maar ook heel goed voor je ego.