Is Erica Terpstra echt 100 kg afgevallen?Zo ja hoe dik was ze dan daarvoor?

http://fitness.blog.nl/voeding/2009/01/05/erika-terpstra-100-kg-afgevallen-met-eiwit-dieet-en

Weet jij het antwoord?

/2500

Het beste antwoord

Het 40 kilo afvallen van Erica Terpstra is een geweldige prestatie. Haar discipline als sportvrouw is haar natuurlijk enorm van pas gekomen. Het gaat ons niet aan wat ze woog en hoeveel ze nu weegt iedereen ziet dat ze enorm is afgevallen. Persoonlijk vind ik het indertijd wel te snel gegaan het heeft daarom een tijdje geduurd voor haar huid zich goed aangepast heeft. Ze is nu weer ietsje voller en dat staat haar stukken beter dan net na het dieet. Ik heb een webshop in dieetproducten en zie wekelijks mensen die op deze manier enorm gewicht kwijt raken. Maar het gaat niet vanzelf je moet er behoorlijk aan werken. Het snelle succes maakt wel dat mensen gemotiveerd raken het ook vol te houden. Als je alles al geprobeerd hebt zonder succes is dit echt een uitkomst. Door het voorbeeld van mensen als Erica Terpstra ziet iedereen ook dat het geen nonsens zijn maar dat het echt mogelijk is. Voor iedereen.

De link die jij stuurt is gerectificeerd. Kijk maar bij de onderstaande bron. Maar 40 kilo is nog steeds erg knap!

100 KG s ze niet kwijt geraakt, dat is een fabel, maar er is veel vanaf.

ik heb erica terpstra op een vliegveld in china gezien maart 2008, het was echt schrikken hoe dik ze was, wat dat betreft mag ze zichzelf een kanjer noemen

Stel zelf een vraag

Ben je op zoek naar het antwoord die ene vraag die je misschien al tijden achtervolgt?

/100