juist, je droomt in je REM-slaap. en die heb je ongeveer 5 keer per nacht. je droomt dus 5 keer.
je onthoudt dat niet allemaal.

in de ochtend wordt je sneller 'opeens' wakker, en is de kans groot dat je de droom nog herinnerd. dan lijkt het alsof dat het enige was dat je hebt gedroomd. maar in werkelijkheid droom je dus ongeveer 5 keer per nacht.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

Ha, die Jef666;

De meeste mensen dromen meerder malen per nacht, maar de droom waar je nog 'midden in zit' op het moment dat je wakker wordt is meestal de enige die je je herinnert. Daarom lijkt het alsof je alleen aan het eind van je nachtrust droomt.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ik begin altijd met koffie.....