Waar kun je in Nederland het beste terecht voor een second opinion mbt oogproblemen?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
9.3K

Het beste antwoord

Het oogziekenhuis in Rotterdam

Toegevoegd na 6 minuten:
Ik heb er gewerkt trouwens, het was toen nog het enige echte oogziekenhuis dat Nederland had (wat anders dan een afdeling oogchirurgie van een ziekenhuis dus.)
sterredag
13 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

Als je bij de opticien bent geweest dan zou ik een afspraak maken bij een oogarts in een ziekenhuis. Als je in de buurt van Rotterdam woont dan kan dat het oogziekenhuis zijn maar als je elders woont dan gewoon bij een ziekenhuis. Als je al bij een oogarts bent geweest en je wilt een second opinion dan kun je naar een andere oogarts gaan. Misschien is het handig om dit via je huisarts te regelen ivm je ziektekosten verzekering.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Oogziekenhuis Zonnestraal.

Heeft verschillende vestigingen in Nederland en u kunt er terecht zonder eerst lang op een wachtlijst te moeten staan.
AlphaLimaSierra