Wie weet een Duitse site die cursussen geeft over vliegangst.

Een Duitse vriendin van ons heeft vliegangst en wil daar dolgraag iets aan doen.Probleem is echter dat daar in Duitsland weinig over te vinden is.

Toegevoegd na 25 minuten:
graag een cursus die vergoed wordt of gratis is.(goedkoop is)

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Het beste antwoord

Ik heb even ingetoetst : www.google,de, en toen Flugangst.
Ik zou zeggen tegen je duitse vriendin : welke van alle seminare en cursussen en wat er nóg allemaal op die site staat, wíl ze????
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

Ook in Duitsland worden allerlei cursussen en trainingen verzorgd. Gewoon even het woord flugangst intoetsen op Google en dan kom je bijvoorbeeld hier terecht: http://www.flugangst.de/cms/index.php