Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

acute hese stem

met periodes heb ik een hese stem wat kan daar de oorzaak van zijn ? verder geen andere symptomen

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
885

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (5)

Dat kan van alles zijn, van je stembanden overbelasten tot wratjes op je stembanden.

Ga een keer naar een KNO arts, die kan uitsluitsel geven.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Het kan een bijverschijnsel zijn van stress. Dat kan ik niet wetenschappelijk onderbouwen, alleen uit eigen ervaring. Wanneer ik op bepaalde onderwerpen diep in ga, voel ik spanning en merk ik dat ik hees word.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Zeker een kwaal om mee naar de huisarts te gaan, ik wil je niet bang maken je stembanden zijn erg gevoelig voor chronische ontstekingen met alle risico's van dien!!
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Naast de tip bij je huisarts langs te gaan, mijn eigen ervaring.
Stress De een krijgt buikpijn de ander hoofdpijn, ik ben sinds een paar jaar ,een tijdje mijn stem kwijt als ik in een stress volle periode zit, erg lastig maar niet ernstig.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Mijn vriendin heeft dit ook een keer gehad en dat bleek echt stress te zijn.Maar het kan ook een overbelasting van je stembanden zijn.Misschien toch een keer naar de KNO arts langs gaan?
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding