Ha, die Sammiebammie;

Aangezien je allerlei combinaties van kleuren ogen en haren bij mensen ziet voorkomen denk ik van niet, nee. De kleur van ieder apart wordt door een eigen gen bepaald.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
de combinatie van donker haar en donkere ogen, en lichtgekleurd haar en lichte ogen zie je het meest.
zwart haar en blauwe ogen, of blond haar en bruine ogen worden als bijzonder en mooi gezien.
Rieneke1
13 jaar geleden
Gezien blond haar en blauwe ogen en donker haar met bruine ogen in mijn omgeving veel voorkomen lijkt het me wel. Ook huidskleur hangt vaak samen met de kleur van de ogen.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Absoluut, ligt in de genen, het is zelfs zo dat bepaalde combinaties soms een generatie overslaan en dan plotseling weer opduiken.