Wat zijn de eisen waaraan je moet voldoen voor het krijgen van een maagband.?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Het beste antwoord

Om voor een maagbandje in aanmerking te komen, zijn er een aantal voorwaarden waaraan u in elk geval moet voldoen:
- u bent tussen de 18 en 60 jaar.
Omdat er bij jonge mensen meestal nog geen of minder gezondheidsproblemen zijn, is het belangrijk dat de operatie op zo jong mogelijke leeftijd wordt uitgevoerd;
- er is sprake van een overgewicht van bijna het dubbele of meer ten opzichte van het ideale gewicht;
- het overgewicht bestaat minstens 5 jaar;
- andere serieuze pogingen om af te vallen hebben geen succes gehad;
- er zijn gezondheidsproblemen, zoals suikerziekte, hart- en gewrichtsklachten, die te maken hebben met het overgewicht;
- u hebt geen andere aandoening die de oorzaak kan zijn van het overgewicht;
- u moet gemotiveerd zijn om uw eet- en leefpatroon te veranderen
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Lijkt mij duidelijk en volledig Nynke: PLUS

Andere antwoorden (3)

Ha, die Bayleyisme;

Een gezondheidsbedreigend overgewicht lijkt me de belangrijkste.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Beduidend groot overgewicht.
Aantoonbare inspanningen om het overgewicht
tot een zeker niveau terug te brengen.
Medische indicatie via uw arts.
Bodycheck of u de ingreep aan kan.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ik denk dat je al wel genoeg antwoord heb op de vraag wat de eisen zijn, maar ik wil je waarschuwen voor de gevolgen. Ik ken een paar mensen die op die manier dachten geholpen te worden maar zijn zwaar teleurgesteld in hun leven na plaatsing. Een groot probleem is psychische verwerking. je kunt plotseling naar je gevoel niet meer voldoende eten, je hoofd zegt ik heb nog niet genoeg maar je maag kan niet meer, als je even iets over de schreef gaat, is het na een uurtje overgeven. Kortom wil je er aan beginnen doe het dan onder deskundige begeleiding!!