Wat gebeurt er als je een record verbreekt uit het Guinness Book of records?

Toegevoegd na 3 minuten:
Krijg je daar dan ook wat voor?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
21.3K

Het beste antwoord

Je krijgt een vermelding in het boek .
En als je een beetje geluk hebt kun je nog wat centen vangen om je kunstje te laten laten zien als je daarvoor gevraagd wordt .
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (4)

Dan komt jouw nieuwe record in het boek mits er een vertegenwoordiger van het GB of records bij is zodat het officieel erkent wordt.
13 jaar geleden
Helemaal niets. Behalve als je een wereldrecord breekt van reguliere wedstrijden die met officiële jury gescoord zijn zoals EK's WK's en Olympische spelen. Of.. Als je vantevoren weet dat je een record gaat verbreken in een of andere maffe context, je een jurylid van het Guinness Book of records uitnodigt die de gang van zaken controleert. Dan kom je in het grote boek.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Eeuwige roem.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Dan wordt je naam genoteerd als recordhouder (mits er een medewerker van het Boek aanwezig was tijdens jouw poging) en wordt je record en je naam ergens opgeslagen in de database van het Guinness Book. Ieder jaar worden een paar records gekozen die in het boek komen, maar veel records zullen nooit verkozen worden tot een plekje in het boek, en zullen altijd eenzaam in de database blijven staan.