Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

ik krijg steeds maar een onderkin hoe komt dat ook al ben je niet dik ofso

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
10K
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
ik merkte dit bij mezelf ook op en sindsdien zit ik in de auto naar mijn werk te "aaaa-ooooo-xxxxx-en" dus heel overdreven deze letters op te zeggen en dit helpt best goed. Of de mensen naast me in de file niet in een deuk liggen, is een tweede...maar daar heb ik maling aan haha.

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Het beste antwoord

Het kan ook aan je houding liggen. Ik ben ook niet dik, maar als je je kin dicht bij je borst houdt, heeft iedereen een onderkin.

Toegevoegd na 1 minuut:
Hier staan nog wat oefeningen die je kunt doen om je halsspieren sterker te maken en mogelijke onderkin te verminderen: http://www.goeievraag.nl/vraag/onderkin.54161
(Lees meer...)
13 jaar geleden

Andere antwoorden (4)

Vaak is dat aanleg. Het heeft ook wel eens te maken met je gezichtsvorm. Sommige mensen hebben een 'teruggetrokken' kin en dan lijkt het heel snel of je een onderkin hebt. Daar kun je niks aan doen.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Het kan te maken hebben met de structuur van je huid. Vaak is dit al erfelijk bepaald en helaas zit je er dan maar mee.
Er zijn wel veel sites waar ze je oefeningen geven om je huid ter plaatse wat strakker te maken maar dan moet je wel heel consquent zijn. Ook masseren en dagelijks insmeren met bodylotion schijnt te helpen
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Dit zal waarschijnlijk in je genen zitten. Je kunt er dus niet veel aan doen.
Probeer een paar keer per dag je spieren rondom je kaak te trainen door gekke bekken te trekken, en trek je spieren in je hals aan.
Verder heb ik al eens gehoord dat je niet met een dik kussen moet slapen.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Gewoon ouderdom(na je 21 levensjaar gaat je lichaam al afbreken).De spieren worden wat slap.
Ik gebruik zo'n doucheborstel met die harde houten pennen en dan lekker masseren verder smeren met crème met Q10.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding