Bestaat er zoiets als een designer navel?

Dan bedoel ik een lelijke navel die door een plastisch chirurg mooier gemaakt is. Net als het fenomeen designer vagina.

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Geen grapje hoor raytje, zie de documentaire 'Beperkt houdbaar' van Sunny Bergman, en huiver...
Kimath
13 jaar geleden
Ik heb die documentaire gezien, het was bedoeld als protest tegen al die plastische chirurgie, maar het aantal mensen dat een schaamlip correctie wou doen, steeg na de documentaire!
Mensen wisten niet dat dat kon, en kwamen er door de documentaire achter. Ik snap niet dat je zoiets wil doen, als je in het dagelijkse leven last van hebt (bijvoorbeeld bij fietsen) dan snap ik dat je een verkleining van de schaamlippen wilt.
Maar als alles er gewoon goed uitziet, en dan alleen maar veranderen zodat het er meer als de Playboy uitziet, dat is echt ernstig.

Het beste antwoord

Hier een citaat uit Trouw van een paar jaar terug:

"Het geval wil dat de meeste mensen een kuiltje hebben, slechts een minderheid bezit een bolletje. Zo’n uitpuilend ding valt niet lekker te piercen, en sommige dragers gaan zich er minderwaardig door voelen. Een enkeling laat zich
zelfs vakkundig ’ontbulten’ door de plastisch chirurg."

Navelcorrectie met een esthetische reden bestaat dus tegenwoordig.
AlphaLimaSierra
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ik denk (maar heb het nooit onderzocht) dat dit ook 'regionaal' of beter per land kan verschillen.
Ben zelf ver hier vandaan geboren en heb een 'bolletje', en het viel me altijd op dat andere kinderen hier die niet hadden, dat vond ik zielig voor ze ;-)
Maar misschien binden ze de navelstreng anders af? Geen idee.
Je wordt wel nerveus als je even rondGooglet:
http://chismetime.com/2009/05/kelly-ripas-outie-belly-button/ Hier een bolletjesnavel (met een littekentje eronder en nu lijkt ie op een lachend mondje): http://4.bp.blogspot.com/_bJ5LBp6uG_Y/SZMDlIX-mVI/AAAAAAAABRE/vY777mCuCdY/s1600-h/button.jpg En dan deze site... http://bellybuttonbuffet.com/
met deze foto: http://bellybuttonbuffet.com/uploaded_images/shrimp_1-780013.jpg