Is humor de sleutel tot eeuwig geluk en immer energie?

Natuurlijk zijn er ook grappen om te huilen..

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
1.1K

Het beste antwoord

Een dag niet gelachen is een dag niet geleefd.

Ik heb in het verleden een half jaar gewerkt bij een bedrijf waar ik het niet erg naar mijn zin had. Ik had weinig tot geen raakvlakken met veel collega's, het werk was te makkelijk... ik ging met de pest in mijn lijf naar het werk.

Nu werk ik bij een gezellig IT-bedrijf. Goed, op het werk ben ik na zo'n 8 jaar ook wel weer een beetje uitgekeken, maar juist mijn collega's en de humor die we allemaal hebben zorgen ervoor dat ik toch met plezier naar mijn werk ga.

of het een sleutel tot eeuwig geluk is wil ik niet zeggen, maar met veel lol voel je je wel gelukkiger!
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Andere antwoorden (3)

a dirty mind is a joy forever...

Jazeker... klopt helemaal...

Humor is afstand tot jezelf... heerlijk is dat... serieuze mensen zuigen energie...
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Mooi verwoord..!
Of humor de sleutel is tot eeuwig geluk en immer energie kan ik je niet garanderen, maar dat humor bijdraagt aan je geluk is een feit. Humor betekent o.a. dat je problemen uit het dagelijkse leven met een lach weet te relativeren. Als je alle problemen in het dagelijks leven alleen maar zuchtend en steunend kunt bekijken, wordt je snel een 'zeur' die in de problemen blijft hangen en die alleen maar over problemen kan praten.
Humor houdt je niet alleen op een positieve manier op de been, maar maakt je een prettigere persoon voor je omgeving. Daarbij is bewezen dat lachen gezond is.
Dus wie de problemen serieus kan aanpakken, maar met humor kan bekijken, heeft op veel fronten een streepje voor.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ben ik met je eens!
Geluk bestaat voor 99,99% uit toeval. En toeval bestaat niet.