klopt het dat je oor iets te maken hebt met je schoenmaat

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Zou kunnen. Ik gebruik altijd een schoenlepel om mijn oren uit te baggeren.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Nee, daar haal ik weer de vuiligheid mee weg die tussen mijn teennagels zit :)

Antwoorden (3)

Nee dat klopt niet. Het is een fabel net als een grote neus en een grote penis.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Heb eens vernomen dat de lengte, vanaan je elleboog tot aan je pols , begin van je handpalm, overeen zou komen met de lengte van je voet.
Maar of dit waar is ??? ;-)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ha, die Jowaan;

Dat klopt; ongeacht de schoenmaat past iemands oor altijd probleemloos in zijn schoen. Andersom zegt de maat van oordopjes weer niets over de grootte van iemands voeten.