Wat betekent eigenlijk het 'bezet' - icoontje bij MSN Messenger?

Veel mensen gebruiken het, maar betekent dat dat je met iemand al in gesprek bent ofzo?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
1.3K

Het beste antwoord

Ik zet hem altijd op bezet als ik ergens anders mee bezig ben. of gewoon geen zin heb om te reageren.
Als ik op bezet sta reageer ik ook niet als mensen tegen me typen.
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
bedantk, duidelijk antwoord!!

Andere antwoorden (3)

Ja, je geeft aan dat je "bezet" bent en dat je op dat moment liever niet door een ander gestoord wil worden.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Je bent wel online, maar je wilt niet gestoord worden.
Bij binnenkomende berichten krijg je dus geen geluidssignaal.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Dat je al met iemand aan het praten bent.