mijn vrouw wordt als ze een half uur weer terug in ons huis is heel onrustig. ze zegt ligt aan het huis kan dat

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
5.8K

Het beste antwoord

Ja, dat kan zeker!

Je vrouw is waarschijnlijk erg gevoelig en heeft goede voelsprieten!

Sommige mensen kunnen een 'oude' sfeer in een huis heel goed aanvoelen en dat kan onrustig maken wanneer de sfeer bij vorige bewoners negatief was.

Het kan ook komen, zoals al aan geven in eerdere antwoorden. Of door de ligging van het huis.

Zoek op Google eens onder 'aardstralen'.

Sterkte trouwens!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (5)

ja dat kan zeker .. er kunnen een paar oorzaken zijn , er is een hoog electrisch veld in jullie huis, of onder jullie huis ligt een stroom toevoer of heeft in het verleden een sloot gelegen of jullie wonen dicht bij een electrische paal met draden die buiten staan
er zijn in natuurwinkels stenen te koop die je bij lampen e.d kan leggen (denaam ben ik kwijt) die neutraliseren de stroom
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Dat lijkt me geen goed idee, dan zit je in het donker.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
mijn min-naar is weer wakker yeeehhhh
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
och jee...marion,moet de min-naar ook ff zijn spieren rekken en strekken??
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
ja @muts52.. zou hij met die gestrekte spier dan op een min drukken...iekkk
hahahaha
Als zij gelooft dat het daar aan ligt, wordt het een zelfvervullend verhaal: ze voelt onrust als ze weer thuis komt. Als zij gelooft dat het kan beteren als ze er een piramide voor neerzet of haar bed op een andere plaats zet of een wichelroedeloper door heen laat lopen om het huis te neutraliseren, zal dat ongetwijfeld helpen.

Het is nog nooit aangetoond dat het écht zo werkt trouwens, ook niet met elektriciteitsmasten in de buurt.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ja dit komt vaker voor!

Dit kan diverse oorzaken hebben.
b.v. -Het huis geeft geen "thuisgevoel"
-Er zijn mogelijk hoogspanningsmasten in de buurt of umts masten
-Er zijn mogelijk spanningen in de buurt.
-Het kunnen psychische klachten zijn.

Het kan aan meerdere dingen liggen, misschien een goed advies om met je vrouw eens goed te praten, eventueel met een deskundige om te proberen te achterhalen wat het probleem zou kunnen zijn!

Als je onrustig wordt in je eigen huis dan kan dit op lange termijn slopend worden voor uw vrouw!

Met alle gevolgen van dien!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Wat vervelend zeg. Ja dat kan zeker. Het dan ook heel moeilijk om een nieuw huis te zoeken waarvan je zo een goed gevoel hebt dat je er prettig in kunt wonen. Maar ook daarna moet je het huis 'schoonmaken' en het jouw/haar huis van maken.

Misschien is het verstandig om dat proces opnieuw uit te voeren. En ook moeite te doen om het 'haar' huis van te laten maken.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Wanneer dit je lukt kun je ook iemand vragen om wat positieve energieën door te laten en de negatieve te verwijderen.Misschien (en vaak blijkt dat zo te zijn)kunnen jullie ook zelf dit doen.In gedachten zal maar zeggen lekker stofzuigen dus de negatieve troep weghalen en dan weer in gedachten de bloemen en positieve dingen neerzetten.
Ook kun je vragen ,wanneer het idd geesten zijn ,of ze naar het licht willen gaan ,het kan zijn dat ze nog niet beseffen dat ze overgegaan zijn dus kun je ze daarmee helpen en daarmee ook je rust weer vinden.Misschien gaat het niet in een keer maar heb je een paar keer nodig om dit te doen.

Toegevoegd na 6 minuten:
Je kunt ook eens aan de buren vragen naar de geschiedenis van het huis ,welke bewoners het hebben gehad ,waren ze gelukkig of hadden ze altijd ruzie.
Soms blijft negatieve energie hangen,vooral als er iets niet verwerk is.
Je zult het zelf wel eens ervaren hebben wanneer je bv bij iemand op visite gaat en hoe vriendelijk ze ook zijn ,ergens heb je het gevoel dat ze net een fixe ruzie hebben gehad.
Dan voel je de negatieve energie nog in de lucht hangen.
veel zoek plezier naar het vinden van een oplossing