Wie weet raad tegen opvliegers?

ik stel deze vraag voor een kennis die heel veel last heeft van nachtzweten en 3 tot 4 nachtkleding moet wisselen per nacht
hebben mannen ook last van opvliegers? het gaat om een vrouw hoor
gaarne uw hulp.

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Het beste antwoord

gelijkaardige vraag enige dagen geleden gesteld op gv.
een goede remedie:Er is gebleken dat opvliegers verminderen als je regelmatig tijd voor jezelf neemt. Dit kan door ademhalingsoefeningen, jezelf op tijd rust gunnen en dingen te doen waar je blij en rustig van wordt. Voel je een opvlieger opkomen? Zorg dan dat je een aantal keer diep en krachtig ademhaalt, als je het goed doet kan dit je opvlieger wegblazen
fremar
13 jaar geleden

Andere antwoorden (4)

DEze vraag is al geweest.
Vroeger was er de zelfhulpgroep VIDO, vrouwen in de overgang. Omdat ik veronderstelde dat niet alle kennis is verloren gegaan, heb ik ze weer even opgezocht.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Iedere gerenommeerde drogist heeft veel middeltjes op natuurlijke basis in de handel tegen opvliegers. De huisarts kan je ook opnieuw de anticonceptie pil voorschrijven. Hierdoor worden jehormonen een beetje kunstmatig gereguleerd.
Je kan ook eens advies vragen aan een overgangsconsulente bij je in de buurt
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Misschien kan de overgangsconsulente http://www.overgangsconsulente.com/ je raad geven. Dat is dan op jou toegesneden advies.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Mannen hebben geen opvliegers, maar wel als je er naast ligt.