Hoe groot word ik?

Ik ben 15 jaar en 1.70 meter ongeveer.
Mijn moeder is 1.78
Mijn vader is 1.83 (voordat die ging krimpen)

Ik weet dat het niet klein is, maar wil heel graag langer worden...

Misschien kunnen jullie mij helpen?

Toegevoegd na 20 uur:
Oowja., ik ben een meisje ;-)

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
4.3K
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Wat een groeifascinatie momenteel hier op GV zeg...

Antwoorden (7)

Je groeit door tot je 21ste (mogelijk)

Je zult tussen je 15 en je 18 nog wel wat groeien.

Ik kijk in mijn glazen bol en voorspel dat je 1.80 wordt.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Dat betekent dus dat ik nog 10 cm moet groeien! Maar heb mijn eerste menstruatie al gehad.. Zou het natuurlijk wel heeel fijn vinden. 1.80 is wel mooie lengte... :-)
Er is een kans van 1 op 3x10 tot de macht 17 dat je 2.47mtr wordt.

Er is echter wel een kans dat je een groots mens wordt. Ga ervoor en geniet van het jong zijn!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Je weet dat alles waarvan de kans exact bekend is, ook echt werkelijkheid wordt met een tikje infinite impobability-drive?
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Dat wist ik in het geheel terdege niet. Ik heb zojuist voor de zekerheid een beetje van die drive gekocht bij tjoeketjoekebengbeng.nl
Dat is best moeilijk te voorspellen, een globale manier is om de lengte van je vader + de lengte van je moeder te nemen en die dan door twee te delen. Voor jongens tel je daar dan 11 cm. bij op, voor meisjes trek je er 2 cm. af.
En in deze uitkomst zit nog 'n marge van 9 cm. naar boven of naar beneden, dus het kan in totaal nog 18 cm schelen!

Ben je 'n meisje? Als je 15 bent en je hebt je eerste menstruatie al gehad, dan heb je de grootste groeispurt ook al achter de rug, maar je kunt nog groeien tot je 21'ste.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Hieronder staat een link naar de site van onze huisarts. Daar kun je een test doen en zien hoe groot je ongeveer gaat worden.
http://huisartsvanholten.praktijkinfo.nl/modules/zelftests.php
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
ik denk dat je nog 10 centimeter groeit
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Meestal niet langer dan je vader is mij ooit gezegd
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Het verhaal van Stippel ken ik ook, maar dan dat meisjes kunnen verwachten het gemiddelde van de lengte van hun ouders te worden, en jongens 6 cm langer.
Dus dan zou je inderdaad nog een stuk kunnen groeien.
Ik zou zeggen, blijf hoop houden!