goedkope massage bestaat dat?

een vr massageur hoeveel kost dat ?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
2.8K
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
wat voor massage had je in gedachten of is massage een eufemisme voor seks?
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Wat is een vr massageur?
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
ik denk een masseuse

Antwoorden (4)

Een massagebehandeling van 60 minuten kost ongeveer 40 - 50 euro. Alleen een deelmassage (bijv. nek) is vaak iets goedkoper (en ook minder lang).

En misschien wil je vriendin/vrouw je gratis masseren, dat is dan nog een stukje goedkoper, misschien investeren in een boek en af en toe een bloemetje ;o)

Toegevoegd na 1 minuut:
Meer informatie over massage en links naar diverse professionals kan je vinden op startpagina.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Als je iemand kunt vinden die de opleiding tot masseur volgt, is het waarschijnlijk (bijna) net zo lekker en goed, maar zul je er minder voor hoeven betalen. Ik ga wel eens naar zo iemand toe, en betaal maar € 25,= per keer.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ja dat bestaat. Op mijn werk heeft iemand een massagecursus gevolgd en moest voor het diploma minimaal 75 mensen masseren en daarvan een logboek bijhouden. Dat was in mijn geval geheel gratis en goed.

Zoek mensen die een massageopleiding volgen en vraag of je 'vrijwilliger' mag zijn.

Vanwege vakantie kan ik helaas niet navragen waar de opleiding is gevolgd, want daar moet je zijn om een masseur in spe te vinden.
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
dank je wel voor je reactie, een masseur of masseuse was dat in belgie of nederland?
groeten,
paulus811
13 jaar geleden
Dat was in Nederland.
Ligt een beetje aan waar je woont :o) In Amsterdam kan je naar de chinese massage huizen, meestal voor 35 euro per uur. Er is er 1 op de Geldersekade voor 30 euro per uur, 60 euro voor 2 uur. Het is olie massage en het is alleen maar netjes! Veel duurder zijn de Thaise massages die overal op-poppen, maar die zijn zomaar 75 euro per uur, maar dat is niet helemaal strikt massage ;o)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Weer een minner bezig, van mij een +