Wanhoop, kun je nog beter worden als je al 10 jaar lang last hebt van onverklaarbare depressies, angsten enz?

Mijn omgeving zegt dat het nog goed kan komen maar dat zeggen ze om mij gerust te stellen. Ik wil graag eerlijke antwoorden.

Weet jij het antwoord?

/2500

VOORAL niet opgeven!!!! ik weet ook zeker dat het goed komt, op wat voor manier dan ook. echt waar. er zijn zoveel dingen/manieren die je nog niet kent, blijf dingen uitproberen en het vertrouwen erin houden dat jij ook iets zult vinden waar je vrede mee hebt! mensen zeggen heel snel, ik heb alles al geprobeerd, maar definitie van alles is heeeel erg veel hoor!!! heb je al mensen benaderd die daarvoor geleerd hebben, zoals psychiaters, mental coaches ed praten helpt zoveel!!! maar je moet wel door blijven zoeken naar iemand wáár je mee kunt praten. het klikt niet met elke persoon, hoe geleerd die ook is. heb je dit al eens geprobeerd: -shiatsu massage -ci qong -meditatie -fanatiek sporten/lopen (krijg je positieve stofjes van!!) -zwemmen in zee -kleine stapjes proberen in de dingen waar je angst voor hebt of juist accepteren dat je die dingen niet leuk vind en het achter je laten... -boeken lezen over zelfde problemen -googleen naar die situaties... blijf vooral communiceren en voel je niet schuldig, je bent niet alleen en je gaat er echt wel achter komen achter wat je maar wilt. je bent al goed op weg!!!

Stel zelf een vraag

Ben je op zoek naar het antwoord die ene vraag die je misschien al tijden achtervolgt?

/100