Wat is ormus?

Ik kwam op www.superhealth.be er wat over tegen.
IK had er nog nooit van gehoord.

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
5K
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
hier staat hoe je het zelf kunt maken...
http://www.youtube.com/watch?v=muWBuroQ-9U

Antwoorden (3)

Ormus, ook wel ORMEs, m-state elementen, wit goud of de Steen der Wijzen genoemd, werd in 1975 ontdekt door David Hudson, een boer uit Arizona. Hij ontdekte in zijn eigen bodem (Arizona, VS) een goedje dat hij nog nooit eerder had gezien. Om het snel mee te kunnen nemen voor analyse liet hij het drogen in de gloeiend hete zon van Arizona. Wat vervolgens gebeurde is absoluut wonderbaarlijk te noemen. Het spul loste op in een grote lichtflits en was verdwenen! Als hij het droogde zonder zonlicht verdween het echter niet. Hudson was een succesvolle boer en zakenman dus hij had wel wat centjes om een dure analyse te laten doen. Deze liet hij uitvoeren door een professor verbonden aan de Cornell universiteit in de staat New York. Uit de analyse bleek dat het goedje onder andere goud, zilver, ijzer en aluminium bevatte. Het goud en zilver losten echter niet op in vloeistof, zoals normaal gebruikelijk is. Ook ijzer en aluminium losten niet op in diverse zuren en vormden geïsoleerd een vreemde zwarte materie

Toegevoegd na 1 minuut:
lees meer over ormus
http://www.niburu.nl/index.php?articleID=18337
Bronnen:
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Cryofiel
13 jaar geleden
Waarom een min? Dit antwoord beschrijft goed wat ormes zou zijn. Dat het pure onzin is staat natuurlijk buiten kijf, maar het blijft het juiste antwoord. Als iemand vraag: wat was een heks, en daarop wordt geantwoord dat dat iemand was die over (meestal boze) toverkrachten beschikte, dan is dat toch ook geen min waard?
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Hoewel ik de min niet gaf. Als je vraagt: "Wat is een heks?" en je antwoord dat dat iemand was die over (meestal boze) toverkrachten beschikte dan kan ik natuurlijk nog steeds simpel genoeg zeggen dat een echte heks nooit heeft bestaan en dat dat antwoord dus evenzeer onzin is.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
ja maakt niet uit er zijn nog altijd min-naars aanwezig helaas....
of ik ben net iemand voor en handelt men uit afgunst
Ormus is eigenlijk ORME: Orbitally Rearranged Mono-atomic Elements. Het verhaal erachter kun je lezen op onderstaande Bron.

Uit die Bron blijkt al direct dat het pure onzin is. Niets is bewezen, het blijft bij loze beweringen - die ook nog eens tegen zo'n beetje alle kennis ingaan die we hebben.

Het spul zou werkelijk wonderbaarlijk zijn - wat het des te verbazender maakt dat het zo onbekend is gebleven.

Verder zou het directe relaties hebben met manna, kabbala, de levensboom, de steen der wijzen, de bibliotheek van Alexandria, enzovoort, enzovoort, enzovoort.

En natuurlijk is het te koop - via een puur commerciële organisatie.

Naar mijn mening: nog ongeloofwaardiger zie je ze zelden.
Cryofiel
13 jaar geleden
ORMUS = bewust creëren vanuit de matrix
al sinds 2006 en volgens onderstaande link
is ORMUS dit:
http://www.subtleenergies.com/ormus/tw/workshopbe.htm

wat we er aan hebben of mee kunnen blijft vaag.
het zal niet echt aangeslagen zijn, of een hype geworden
anders wist nu iedereen ervan.