Hoe word ik weer gelukkig?

Ik voel me alleen eenzaam me ouders zijn er niet meer voor me me vriend heeft me gedumpt...

Ik voel me gewoon rot.

Hoe word ik weer blij en gelukkig?

Weet jij het antwoord?

/2500

De situatie is nu dus even zwaar klote. Het is verstandig eerst jezelf te hervinden. Wat kan ik, wat wil ik enz. Je ouders zijn aansprakelijk en verantwoordelijk voor je levensonderhoud. Dus naar BJZ (bureau jeugdzorg) , maatschappelijk werk, politie, wat maar nodig is om te zorgen dat mensen hun verantwoording weer gaan nemen. Heb je broers of zussen die meerderjarig zijn? heb je misschien opa's en oma 's, schakel hen dan in. Eventueel, maar dit is drastisch, , benader de werkgever van je ouders, die willen mogelijk geen werknemer die zo onverantwoordelijk is dat die zijn minderjarige kinderen op straalt om laat zwerven en kunnen dit je ouders HEEL erg duidelijk maken..... Kortom, zoek mensen die macht hebben over je ouders. en stel je ouders voor de keuze of je met hen of hun superieuren zaken moet gaan doen. Mensen die dit lezen zullen dat heel gemeen en zeer ongebruikelijk vinden. Mogelijk hebben deze mensen (nog) geen kinderen opgevangen, ik wel. Soms moet je een ezel aan zijn staart trekken om hem vooruit te krijgen. Ik weet zeker dat -als je zonder haatgevoel - gaat vechten om je situatie te verbeteren, dat je je dan ook beter gaat voelen. Handel echter niet uit wrok, wat je zaait zul je oogsten.

Stel zelf een vraag

Ben je op zoek naar het antwoord die ene vraag die je misschien al tijden achtervolgt?

/100