Deze zal ongetwijfeld deze kans op komen. Er liggen voldoende maatregelen klaar bij de instanties die zich er dan mee moeten gaan bemoeien...

Het probleem vooral niet gaan uitvergroten, want dit doen we ook niet bij de gewone griep. En daar zit ook eens in de zoveel jaar een variant tussen die we nog niet kennen. Zelfs 2 jaar terug nog en ook dat is niet uitgemond in een pandemie...
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ja, dat dachten ze in 1918 en 1968 ook
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
En wat kan ik met die belangrijke info? Je moet je reactie wel plaatsen op de plaats waar die thuis hoort...

Andere antwoorden (10)

``Varkens`´griep kent geen grenzen.
Uit voorzorg zou men nu al het mondkapje moeten gebruiken.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ja, dat lijkt me 100% zeker.
Spanje en Groot Brittannie hebben al een geval, dus is het een kwestie van tijd voordat het ook in Nederland is.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ik denk eigenlijk dat het gewoon al in Nederland is, alleen nog niet ontdekt.

Zoveel mensen die vliegen, en luchthavens zijn eigenlijk ook al gevaarlijke gebieden.

Een virus dat zich via hoesten verspreidt is nu eenmaal niet buiten landsgrenzen te houden.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Natuurlijk we zullen het anders gaan noemen, maar mensen willen heel graag resistent worden voor die griep, dus moeten we er aan blootgesteld worden...

Dit gaat over heerschappij over de aarde, wij of zij...
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ja hoor, alleen is het kwestie van afwachten.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Dat kan. "Varkensgriep" gaat niet tot de grens van Mexico en weer terug zoals je ziet. 1 Ding is sowieso zeker:
Varkensgriep is zeker niet leuk. Geschat zijn er al 150 mensen aan overleden.
Bronnen:
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Nederland is een open land, er zijn veel reisbewegingen, er bestaat dus een redelijke kans, maar de kans hangt vooral af van de mate van besmettelijkheid. Wat we nu zien is vooral een pershype. Vooral opklopperij van de Telegraaf.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Nederland is een land waar veel toeristen naartoe komen. Varkensgriep zal ons niet dusdanig aantasten zoals dat in Mexico is gebeurd. Onze voorzieningen zijn ook vele malen beter dan elders waar deze vreselijke ziekte heerst.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Nee..... de overheid zal ons beschermen (not)