Samen een toetjes delen, bijvoorbeeld soesjes. Lingerie, kaarslicht, massages, relaxte muziek. Complimentjes over elkaars uiterlijk.
13 jaar geleden

Andere antwoorden (10)

samen pornofilm kijken
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
een maand niets doen
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Lekker een dagje met elkaar naar de sauna. Werkt heerlijk ontspannend, maar tegelijkertijd kan het ook inspirerend werken, elkaar heel de dag zo in het blootje zien. Zou best kunnen dat er bij thuiskomst dan een mooie afsluiting van zo'n mooie dag aan zit te komen :)
AlphaLimaSierra
13 jaar geleden
Werkt op lange termijn: Eet zinkrijke en ijzerrijjke producten.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Of het helpt weet ik niet echt, maar ik heb dit gevonden:

Tomaat, Asperge, Aardappel, Artisjok, Bonen, Knoflook, Ui, Avocado, Rode peper.

Kopieren mag niet (meer), maar hier is de site,
waar ook kruiden genoemd worden en andere zaken.
http://mens-en-gezondheid.infonu.nl/seksualiteit/52993-lustopwekkende-middelen.html

http://mens-en-gezondheid.infonu.nl/seksualiteit/32280-je-libido-verhogen.html

Chocola schijnt ook goed te werken.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Goeie lustopwekkers zitten zitten vooral in groenteszoals:
Kropsla en dan vooral in de nerf.
Groene selderij , knolselderij ,bleekselderij .
Asperges en komkommer .
Prei en lente uitjes .
Broccoli
Wortelen en pastinaak
Doperwten
Frambozen .
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Samen lekker sporten. Een fit lichaam en een frisse geest heeft veel meer behoefte aan sex.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Het lijkt me dat het niet erg goed gaat met je sexleven, jullie zijn niet meer zo geinteresseerd in elkaar, je zou eens wat nieuwe dingen kunnen proberen. Probeer eens een sexfantasie uit, dat zal het zeker nieuw leven inblazen.

Succes!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Naar een man/vrouw kijken die eventueel naakt is. Of je partner die een hele geile blik heeft.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Een partner waar je van houdt.

Toegevoegd na 1 minuut:
Als het wederzijds is werkt dat nog beter.