begint de menstruatie meteen na de 1ste dag van de stopweek ?

ik heb de pil 1 dag te lang gepak en nu heb ik al 1dag geen menstruatie terwijl die vandaag moesten beginnen kan het zyn da ze een dag later komen ?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Antwoorden (3)

Ja hoor, je hebt de boel in de war gestuurd. Gewoon rustig wachten.

Toegevoegd na 1 minuut:
Morgen weten we meer.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
dat is bij iedere vrouw anders.. mijn ervaring is dat na het nemen van de laatste pil de menstruatie nog 2 a 3 dagen op zich laat wachten.. als het voor jouw gevoel écht te lang duurt, zou je langs je huisarts kunnen gaan of een zwangerschapstest kunnen doen natuurlijk.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ja, dat kan zeker een dag later komen. Gewoon even afwachten en als het te lang duurt even langs de huisarts met je vraag. Het is niet vreemd dat een menstruatie wat langer uitblijft als je de pil een dag te lang hebt geslikt.