heeft iemand ervaring met het kopen via Goldpharma.com

ik wil via Goldpharma.com medicijnen in spanje bestellen
die hier niet te krijgen zijn, maar heeft iemand ervaringen
met deze site ?
het gaat in dit geval om het hooikoorts medicijn Utabon,allen verkrijgbaar in spanjeen het schijnt enorm goed te werken.

iemand een idee?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
1.3K

Het beste antwoord

Onder de merknaam Utabon is het alleen bekend in Spanje. Beetje googlen kom ik tot het volgende overzicht. Het product is in het buitenland ook bekend als een product van het alom bekende Vicks. Zie de link voor meer info.

In Nederland is het bekend onder de merknaam Nasivin. Zie onderaan de pagina van de link.

Overigens heb ik zelf vroeger heel erg hooikoorts gehad. En had ik op doktersrecept Triludan. Dat werkte echt goed. Nu heb ik het veel minder en gebruik ik de 'standaard' middeltjes van de drogist. Misschien nog beter dan bestellen via internet.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

Geen idee maar wel een leestip:
zie bron
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
ik heb medicijnen besteld via Goldpharma. de betaling en levering gingen goed. duurde alleen langer dat is aangegeven. circa 3 weken
Bronnen: