waarom droom ik zo of wat betekend mijn droom ??

droom dat vaak bij een vriend dat hij verdrietig is en zie hem ook in me droom echt huilen en dan hou ik hem vast en dan is het meestal wel goed maar vraag me af waarom droom ik dat en alleen bij hem

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Het beste antwoord

Het is iniedergeval iemand waarmee je een emotionele band hebt....vraag hem eens of hij misschien problemen heeft die hij misschien niet kwijt kan...het is iemand die bij jou terecht kan, jij zou willen dat hij zich uit....want dat kan bij jou, maak het duidelijk....het zou best een opluchting kunnen zijn voor die persoon! Succes!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
bedankt en klopt ik heb een emotionele of goedeband met de gene mijn droom geeft me ook eenbeetje in wat ik moet doen ben ook een beetje een dagdromer ik hoop dat ik hem kan helpe in mijn droom zie ik hem ook opgelucht enzo maar bedankt voor je reactie en het suc6 wensen ben er erg blij mee sluit me vraag nu omdat heb de juiste reactie gehad dankje

Andere antwoorden (2)

Je hoopt dat een ander je bij zal staan als jij echt verdrietig bent. De droom laat zien dat jij bij je partner zult blijven no matter what en je hoopt dat die partner dat ook bij jou zal doen. Je bent bent bang dat die partner dat niet zal doen, en DAAROM droom je dit. Je hebt een karmische verbinding en deze keer mag je die ander niet in de steek laten.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
dankje dat ik hem niet in de steek mag laten en mijn droom dat laat zien dat wist ik wel bedankt voor je reactie
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Vraagsteller heeft het over een vriend,
en jij hebt het over "je partner".
???
Je wil er blijkbaar graag voor hem zijn. Jij hoopt ook dat jou wil om hem te troosten hem ook echt zal troosten. Jij wil in elk geval niet dat hij verdrietig is of zal worden.

Wellicht heb jij iets gedaan wat hem verdrietig zou kunnen maken? En dit was eigenlijk niet jou bedoeling?
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
het bovenste klopt helemaal dankje voor je tijd