ik wil iemand terug mailen die mij hielp met mijn vraag kan dat?

GEWOON EEN BEDANKJE

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Het beste antwoord

Op Goeievraag.nl/be?

Ja, dat kan via een prive bericht.
Dit kan je sturen door op het soort envelopje te drukken die onder de profielfoto staat van iemands profiel.
Het privebericht werkt hetzelfde als een normale e-mail.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (7)

Nee, tenzij diegene zijn e-mail-adres of ander contactgegeven met de rest van goeievraag.nl wil delen..

Toegevoegd na 51 seconden:
Oh gosh, vergeet dit antwoord maar. :p *newbie*
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Je kunt gewoon een berichtje naar zo iemand sturen hoor..
Bovenaan deze pagina: "berichten"..
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Als je nog weet wie het is, of bij welke vraag het antwoord is gegeven, kan je via de avatar op diens profiel komen. Daar kan je via het envelopje onder de profielfoto een berichtje versturen.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Tuurlijk!
Bovenin staat een blauwe balk, klik op 'Berichten' Dan staat er ergens nieuw bericht klik daarop en tadaa.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Klik op zijn/haar avatar (plaatje) dan krijg je zijn/haar profielpagina. Daar vind je onder de avatar een "envellopje".
Als je daarop klikt kan je rechtstreeks een berichtje aan de betreffende persoon sturen.
Ivana
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Duidelijk +
Je kunt ook bij een van de antwoorden op je vraag klikken op "reacties", je krijgt dan een ruimte om iets te schrijven als jouw reactie op het antwoord. Degene die het antwoord heeft gegeven krijgt dan automatisch een mailtje daarover.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Heel eenvoudig. Klik op de afbeelding van de persoon, dan
zie je het profiel. Onder de afbeelding daar, zie je een envelopje, klik daar op en je kunt direct het bericht schrijven. Hij is dan al geadresseerd aan diegene waarbij jij op het plaatje (avatar) hebt geklikt.

Bovenin, deze pagina, kun je zien of je berichten hebt ontvangen. Blauwe balkje, zie je staan; home, mijn pagina, berichten.
Als je een bericht hebt, staat het achter berichten in het geel.

Als je op berichten klikt kom je bij je privémail van deze site.

Je kunt bij je account, klik op je eigen plaatje, onderin staat, wijzig mijn gegevens, daar kunt je bovenin klikken op e-mailnotoficaties. Daarin kun je aangeven dat je mail van GV in je privé, je eigen privé e-mail wilt ontvangen.
Dan krijg je berichten van mail die iemand via GV mail naar jou heeft gestuurd.