Welke activiteiten kun je doen als je na een operatie verplicht op bed moet blijven?

Dit om verveling tegen te gaan.

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
11.5K

Het beste antwoord

leuk handwerk gaan doen ,
borduren
leuke dingen haken
eigen kettingen maken met kraaltjes
oorbelletjes e.d
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (10)

Lezen, filmpje kijken, internetten
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Of op je Nintendo DS spelen kan je uren zoet houden.
Op het Internet leuke dingen zoeken (filmpjes, muziek).
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ligt geheel aan je lichamelijke toestand en hoe je je op dat moment voelt. De meesten hebben in ieder geval tv bij bed dus dat is in ieder geval afleiding.

Ga thuis op bed zitten/liggen en bedenk eens wat je daarvandaan met een lichamelijke beperking zou kunnen doen.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Vraag het bezoek hun oude tijdschriften mee te brengen, na n operatie zul je niet meteen in optimale conditie zijn om moeilijke dingen te doen, maar in die tijdschriften kun je lekker bladeren en met vrienden met veel interesses maak je kans op alles tussen Vriendin en happinez en de allerhande
anneliez
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Leuk idee:+
Mediteer.

Als je totaal niets kunt, dan kun je nog altijd mediteren.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
- Een erg spannend boek lezen, maar niet teveel, anders krijg je barstende hoofdpijn.
- DS lenen van iemand
- Of een Playstation, Xbox etc.
- Tekenen
- Een nieuwe taal leren of bij spijkeren
- Spelletjes doen met vrienden via MSN
- RPG spel spelen zoals Dungeon Siege, wat in ieder geval verslavend/spannend is.
- Nieuwe series kijken, zoals: Ghost Whisperer, CSI, Criminal Minds, Numbers, Flash Forward, Avatar the Last Airbender, Lost, erg veel.
- Download als je een laptop hebt anders E-Books! Of vraag of iemand een boek voor je kan lenen.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Jezelf helemaal sufkopen op Itunes. Dat is pas leuk. Moet je wel een Ipod, Iphone of Ipad hebben.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ha, die Ganglink;

Hoezeo, je hebt goeievraag.nl toch al gevonden?
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Naar een luisterboek of een hoorspel luisteren. Deze kun je lenen bij de bibliotheek.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ik weet niet of je nog geopereerd moet worden, of dat dat inmiddels achter de rug is. Maar na je operatie zal je in ieder geval heel lang slapen of minstens heel moe zijn. Dus stel je niet te veel voor van activiteiten. Door de narcose zal je concentratie ook niet best zijn. Dus een beetje simpele dingen, een stripverhaal of zo, als je dat leuk vindt. Maar voor je het weet ben je weer thuis, want dat gaat tegenwoordig heel snel. In ieder geval sterkte met alles.