Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Hoe kan je diep slapen?

Ik slaap nu al goed, maar ik wil nog dieper slapen. Kan dat? En zo ja, hoe?

Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Geef jouw antwoord

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

/
Geef Antwoord
+
Selected image

Antwoorden (5)

Ontspanningsoefeningen, oa diep in en uitademen.

Goede ventilatie in je kamer.

Drank ;)

Fantasies willen ook wel eens helpen...
(Lees meer...)
15 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Volgens mij slaap je van drank nu juist niet diep. Althans, niet als je het hebt over de verschillende slaapfasen.
- Zorg voor een goede kussen! erg belangrijk.
- Kijk geen spannende of indrukwekkende films voor het slapen.
- Denk nergens aan als je in slaap valt en je zult lekker slapen zonder te dromen.
- Klassieke muziek op zetten kan ook helpen.
(Zorg er wel voor dat je niet stikt in je oordopjes, dus gebruik een CD speler).
- Denk aan fijne en blije dingen. Ik weet niet zeker of dit helpt, maar misschien wel.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Waarom zou je dieper gaan slapen als je nu al goed slaap?

Maar je zou dieper kunnen slapen als je geen spanningen hebt of stress.
Dit lukt dus alleen als je rustig bent en heel ontspannen.
Of je kunt een goede meditatie doen, dat wil ook vaak wel helpen om dieper te gaan slapen.
Nog een tip om dieper te gaan slapen is voordat je gaat slapen een goede douche of bad nemen.
Succes!
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Normale slaap is een afwisseling van diepe slaap en lichte slaap. Als je nog meer diepe slaap zou krijgen dan in je normale slaapritme zou je daar zeker niet fitter van worden. Die afwisseling (met o,a, dromen) heb je gewoon nodig.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Slaappillen, haha.
Nee ff serieus ; jezelf moe maken. Ga een eindje joggen, yoga is ook goed, of een paar uurtjes naar de sportschool met extreme oefeningen! Daar word je pas moe van. Ook een goede tip ; de sauna! Ik ben er laatst met een paar vrienden geweest en daarna sliep ik echt als een róós. Ik hoop dat je hier wat aan hebt.

Slaap lekker!

Liefs,
Hart.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Deel jouw antwoord

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

/
Geef Antwoord
+
Selected image
logo van Kompas Publishing

GoeieVraag.nl is onderdeel van Kompas Publishing